Markkinoinnin johtaminen 6 op (UEF)
01.01.2022 00:00 - 20.05.2022 00:00
Opintojakson Moodle avautuu tammikuussa 2022.
Markkinoinnin johtaminen 6 op (UEF) opintojakson tarkemmat tiedot löydät täältä!
Opintojakso kuuluu Markkinoinnin perusopintoihin 25 op (UEF).
Markkinoinnin toimintaympäristön ja kilpailutilanteen arviointi
Markkinoinnin strateginen suunnitteluprosessi
Markkinoinnin kilpailukeinojen ja suhdemarkkinoinnin hyödyntäminen
Markkinoinnin organisointi ja kontrollointi
Opiskelija:
- ymmärtää kokonaisvaltaisesti markkinoinnin johtamisen viitekehyksen strategiatasolta aina käytännön toimenpiteisiin ja niiden vaikutuksiin saakka
- tiedostaa perinteisten markkinointiohjelmien sekä suhdemarkkinoinnin vaikutukset yrityksen kilpailukykyyn
- ymmärtää markkinatutkimuksen sekä markkinoinnin kontrolloinnin roolin osana markkinoinnin suunnittelua ja johtamista
- osaa käyttää markkinoinnin päätöksentekoon tarvittavia apuvälineitä ja analyysejä
- osaa soveltaa laatia ohjeistetusti markkinointisuunnitelman
- osaa analysoida markkinointistrategian ja toimenpiteiden onnistuneisuutta sisäisiä ja ulkoisia tietolähteitä apuna käyttäen
Verkkoluennot – ja materiaali, tentti ja harjoitustyö
Opintojakson hinta on 105 €. Hinta sisältää Mikkelin kesäyliopiston maksun ja Itä-Suomen avoimen yliopiston opintojaksokohtaisen maksun yhteensä 54 €.
31.12.2021 mennessä
Ilmoittautuminen voidaan perua veloituksetta 14 vuorokauden kuluessa ilmoittautumisesta. Mikäli ilmoittautuminen perutaan myöhemmin tai peruutusta ei tehdä lainkaan perimme kesäyliopiston maksuosuuden, riippumatta siitä onko rekisteröitymistä tehty opintojaksoille Itä-Suomen avoimeen yliopistoon. Opintomaksut ovat perintäkelpoisia (Laki n:o 706/2007). Ilmoittautumisen peruminen tehdään aina kirjallisesti sähköpostitse (koulutus@mikkelinkesayliopisto.fi).